Bodybuilding workout routine

Sunday, January 24, 2010

jawapan untuk lepat

lepat: salam..bang..sye berat skarg dh 90kg..tgi 172..lemak dh bertempek2 kt badan nih..ada produk yg sesuai x utk trunkan berat n cut balik sya pnyer badan..malu ur cmnih

jawapan:lepat....kalau ikutkan....main gym je dulu....penah exercise tak?
mula2 try main tanpa supplement....tgk berat boleh turun ke tak....banyakkan joging atau threadmill....angkat besi..yang ringan2 tp sebanyak yg boleh.....

kalau xde perubahan...leh try amik whey....lebih baik dr amik fat burner la....awk ni tak gemuk pun kan....exercise je nih..tak payah bazirkan duit lagi..haha..guna cara semulajadi dulu....

Monday, January 18, 2010

Supplement untuk besar-serious mass


fungsi: untuk besar bg yang kurus sangat..
harga:RM240-termasuk harga penghantaran ke seluruh destinasi di semenanjung...
berat:12lb

Friday, January 8, 2010

menjawab soalan 2

Pie: Tuan Dr.Zizan,..boleh tak saya gabungan senaman, dada,bahu & tricep?

jawapan:weiii..aku bukan dr la....boleh je nak gabungkan dada bahu dan tricep....samada larat ke tak je.....pastikan main cukup set....tapi bab nak gabung2...kalau main 3x seminggu...jadi masa tak banyak..kena la gabungkan...macam saya...gym tu dah jadi umah ke-3 selepas umah sewa dan pejabat....haha...saya main 5x seminggu...jd setiap sesi sy main satu otot besar dan satu otot kecil...

jadi pada satu hari..saya tumpu pada satu otot besar sahaja...nak gabung otot2 ni xde masalh...bedal je...xdelah....ok...menjawab soalan tak????